لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
هدیه ی بازیکنان به انچلوتی ( یوونتوس 2 - 2 رئال )

هدیه ی بازیکنان به انچلوتی ( یوونتوس 2 - 2 رئال )

اشتباهات مبتدیانه ی بازیکنان یوونتوس در نیمه دوم باعث شد تا بانوی پیر نتواند در حساس ترین دیدار گروهی مقابل رئال به پیروزی دست پیدا کند و همه چیز به هفته های آینده موکول شد.

بدون شک نیمه اول دیدار مقابل رئال مادرید یکی از بهترین نمایش های شاگردان کونته در فصل جاری را شاهد بودیم و تماشاگران تیم تورینی هنرنمایی بازیکنان یووه را مشاهده کردند.

یوونتوس از همان دقایق ابتدایی بازی را با نفرات زیادی در زمین رئال آغاز کرد و شاگردان کونته انگیزه ی بسیار زیادی برای این مسابقه داشتند و هر دقیقه از بازی شاهد هنرنمایی شاگردان کونته بودیم.

رئالی ها در طرف مقابل با پاس های کوتاه سعی در کنترل بازی و آرام کردن بازی داشتند اما دوندگی سریع خط میانی یوونتوس مانع از شکل گیری بازی رئالی ها می شد و این موضوع باعث رضایت کونته شده بود.

یوونتوسی ها در طول نیمه اول موقعیت گل های مناسبی را توسط پوگبا، توز و مارکیزیو از دست دادند و شاگردان کونته به جرات شایستگی زدن یک گل در نیمه اول را داشتند.

در حالی که بازی به دقایق پایانی نیمه اول نزدیک می شد، پول پوگبا ستاره ی فرانسوی یوونتوس با زیرکی تمام یک پنالتی از مدافع رئال گرفت و داور مسابقه با قاطعیت نقطه ی پنالتی را نشان داد.

ارتورو ویدال ستاره ی شیلیایی یوونتوس پشت توپ قرار گرفت و به زیبایی دروازه ی ایکر کاسیاس را باز کرد تا طرفداران یوونتوس در سر تا سر دنیا به خوشحال ترین افراد دنیا تبدیل شوند.

در نیمه ی دوم اشتباهات بازیکنان یوونتوس تا حد بسیار زیادی کیفیت بازی را کاهش داد و شاگردان کونته نتوانستند نمایش نیمه ی اول را تکرار کنند و همین موضوع سبب شد تا رئالی ها از این اشتباهات بهترین استفاده را انجام دهند.

کریستین رونالدو و گریت بیل دو بازیکن سرعتی تیم رئال با استفاده از اشتباهات خط دفاعی یوونتوس موفق شدند دروازه ی جیجی بوفون را باز کنند و همین موضوع بهت و حیرت را در ورزشگاه یووه به اوج رسانده بود.

بعد از این دو گل، یوونتوس ها سعی داشتند با استفاده از کناره های زمین راهی به سمت دروازه ی رئال پیدا کنند و پوگبا - کاسرس با ارسال های خود شانس هایی را برای مهاجمان یووه فراهم کردند اما بانوی پیر نتوانست در آن لحظات بازی را به تساوی بکشاند.

سرانجام فرناندو یورنته مهاجم اسپانیایی باشگاه یوونتوس با استفاده از پرش بلند خود موفق به باز کردن دروازه ی رئالی ها شد و بازی با نتیجه ی دو بر دو به پایان رسید.
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: